Assalamualaikum

Foto saya
CiNTa..KeHiDUpAn..HubUNgAn..KaWAn..KeLUarGa..SeDih..MaRAh..GeMBiRa..SaKit.. Hasil nukilan yang wujud melaui jiwa yang meronta-ronta meminta hati mendengar dan hati meluahkan pada otak dan akhir sekali otak menterjemahkannya melalui anggota badan untuk disampaikan kepada semua.. Semuanya tertulis disini..Beginilah corak dari dalam diri saya..

Ahad, 28 November 2010

ikhlas dr diriku....

Nape le ngan aku.. ermm..slalu mcm ney…
Ya Allah….kuatkanlah diri hamba Mu ini untk hadapi sgala yg bakal aku hadapi slps ini….aminn…..

Mungkin ini blsn untk smua yg aku lakukn dulu….xtnteram diri aku….trlalu brjage2 n trlalu pentingkn diri smpai lupe prasaan org laen….trlalu takut untk hadapi mslh2 didunia…..lgsung xkuat untk smua tu…..hurmmm….

Kepada smua yg telah aku sakit kn ati,maafkn aku…..aku xnk hilang smua org yg dh sebati dengan hidup aku….hidup aku kosong tnpe korg smua….maafkn aku…:’(….

Tiada ulasan:

Catat Ulasan