Assalamualaikum

Foto saya
CiNTa..KeHiDUpAn..HubUNgAn..KaWAn..KeLUarGa..SeDih..MaRAh..GeMBiRa..SaKit.. Hasil nukilan yang wujud melaui jiwa yang meronta-ronta meminta hati mendengar dan hati meluahkan pada otak dan akhir sekali otak menterjemahkannya melalui anggota badan untuk disampaikan kepada semua.. Semuanya tertulis disini..Beginilah corak dari dalam diri saya..

Selasa, 14 September 2010

raye 2010

raye kali neyh xde r meriah cam dulu sbb nenek aku dh xde.....agak sedeyh sket r....smpai je kat umah tu,mcm ade satu prasaan hiba je sbb mse nenek aku meninggal,aku xdpt dtg.....aku xdpt kucup dahi arwah wat kali terakhir....sdeyh....tahun lps dpt gak ktorg bergambar bersme wat kali terakhir....hurmmm........
lupe nk bgtaw yg aku rye 1st kat kelantan....lps je g smbhyg rye,trus g mkn kat umah jiran sblh....mmg tip2 tahun xmiss lew mkn kat situ.....hehehe.....ank2 dia pown aku knl wlupn jarang balik kn.....dsbbkn ayh aku neyh xdpt cuti so mse 1st day raye,ktorg dh gerak blk kg sebelah mak aku lak kat perak.....kat sne pnuh spupu2 aku tp kbykn nye kecik2 lg.....aku pown jd le dak kecik jap....hehehee....tp aku xbpe rapat ngan spupu2 kat sblh mak aku sbb ntah le....mybe rmai pompuan kowt....bese le....aku neyh kn pmalu sket.....huwa3x.....so,mlm tu ktorg smpai je....aku trus pggl dak2.....woiiiitttt....spe nk mercun....cpt trun....aku nk lancarkn bunga api ney.....hahahaa.......tp pic mse aku maen bunga api klcc tu xde r......hehehee......esk tu aku dh balik kampar.....so,rye kat kampung xlme mne sgt.....

rye kat kampar,xhappening sgt.....bese je....xbest.....hurmmm....agak2 ble leyh dpt duet rye lg ea.....k...bye....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan