Assalamualaikum

Foto saya
CiNTa..KeHiDUpAn..HubUNgAn..KaWAn..KeLUarGa..SeDih..MaRAh..GeMBiRa..SaKit.. Hasil nukilan yang wujud melaui jiwa yang meronta-ronta meminta hati mendengar dan hati meluahkan pada otak dan akhir sekali otak menterjemahkannya melalui anggota badan untuk disampaikan kepada semua.. Semuanya tertulis disini..Beginilah corak dari dalam diri saya..

Rabu, 15 September 2010

sorry frenz...

erm....npe ko xmention je nme aku.....bgtaw jele aku yg wat ko skt ati.....aku xde hal r ko nk mention pown....lme2 nnti,smua org taw gak....xpe....tu sume aku xkesah r.....bru aku taw yg slame neyh ko n mybe yg laen byk trase ngan aku kn.....bgus r ko sound cmtu....skurg2nye aku taw......ok.....xde hal.....klu dh xtahan gurau,jgn dilayan  dr awl.....ok...aku lbeyh2 kn.....ko pown ckp "asikk gelakkk je ingt org suke sgtt"....ok....pasni aku diam je.....jgn lak nnti kuar cte yg aku neyh dh xnk brcmpur ngan korg plak.....pape pown,aku mintak maaf bbyk......mybe aku xsensitive dlm hal2 cmni.....pasni no joking n be serious......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan