Assalamualaikum

Foto saya
CiNTa..KeHiDUpAn..HubUNgAn..KaWAn..KeLUarGa..SeDih..MaRAh..GeMBiRa..SaKit.. Hasil nukilan yang wujud melaui jiwa yang meronta-ronta meminta hati mendengar dan hati meluahkan pada otak dan akhir sekali otak menterjemahkannya melalui anggota badan untuk disampaikan kepada semua.. Semuanya tertulis disini..Beginilah corak dari dalam diri saya..

Selasa, 14 September 2010

siapakah..???

td mmbr mak aku dtg umah braya......
dia tnye aku..."angah,mkcik dh tgk dh spe awek kmu...???"
aikk...mne dia selidik neyh.....
pastu dia ckp "dak rembau kn.....rambut pnjg2..."
hahahhaa.....spe lak dak rembau tu.....pelik lak aku......
prnh plak aku ade knl dak rembau......
adoiii....mkcik...mkcik.....
bior bebeno sket....
teman xkenai lgsg budak nye.....
hahahaha.....adoiiiiii......

2 ulasan: