Assalamualaikum

Foto saya
CiNTa..KeHiDUpAn..HubUNgAn..KaWAn..KeLUarGa..SeDih..MaRAh..GeMBiRa..SaKit.. Hasil nukilan yang wujud melaui jiwa yang meronta-ronta meminta hati mendengar dan hati meluahkan pada otak dan akhir sekali otak menterjemahkannya melalui anggota badan untuk disampaikan kepada semua.. Semuanya tertulis disini..Beginilah corak dari dalam diri saya..

Ahad, 26 Disember 2010

aku ingin kau tahu.....


Walau bagaimana pun situasi……
Aku ingin kau tahu….
Kasih sayangku tidak berubah walau sdikit pun…..

Walau peritnya dugaan yang datang……
Aku ingin kau tahu……
Cinta ku tetap untukmu……

Walau kesedihan melanda diri ini…..
Aku ingin kau tahu…..
Tiada ruang didalam hati ini untuk gadis lain selain dirimu……

Sayang…
Aku ingin kau tahu…..
Cinta, kasih sayang dan hati ini adalah untuk dirimu…..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan