Assalamualaikum

Foto saya
CiNTa..KeHiDUpAn..HubUNgAn..KaWAn..KeLUarGa..SeDih..MaRAh..GeMBiRa..SaKit.. Hasil nukilan yang wujud melaui jiwa yang meronta-ronta meminta hati mendengar dan hati meluahkan pada otak dan akhir sekali otak menterjemahkannya melalui anggota badan untuk disampaikan kepada semua.. Semuanya tertulis disini..Beginilah corak dari dalam diri saya..

Sabtu, 11 Disember 2010

my feeling right now....:'(

npe smua neyh jd kat aku....???
bisikan n luahan hati ini xdpt didengari oleh nye......
aku btul2 lost control skrg.....
aku xtaw ape lg yg tggl dlm diri neyh.....
semangat aku dh pergi jauh.....
aku hnye mmpu trdiam dan menyesal.....
tangisan aku xmmberi ape2 mkne lg.......
keadaan diri ini dh xseperti dlu......
aku xmmpu nk bgn smula....
aku amat merasai kehilangan ini......
tp aku nk dia tahu yg kasih syg n cinta aku pd nye xprnh pudar.....
akn sentiase aku pahat dlm diri ini.....
biar lah dia gmbira dgn diri dia.....
kegembiraan dia lg penting dr keadaan diri aku skunk....
keadaan diri aku yg gelap xdpt menarik perhatiannye lg.....
kini aku keseorangan.....
hidup dlm keadaan murung dikala dia gmbira....
aku pasrah....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan