Assalamualaikum

Foto saya
CiNTa..KeHiDUpAn..HubUNgAn..KaWAn..KeLUarGa..SeDih..MaRAh..GeMBiRa..SaKit.. Hasil nukilan yang wujud melaui jiwa yang meronta-ronta meminta hati mendengar dan hati meluahkan pada otak dan akhir sekali otak menterjemahkannya melalui anggota badan untuk disampaikan kepada semua.. Semuanya tertulis disini..Beginilah corak dari dalam diri saya..

Khamis, 9 Disember 2010

Cintai Aku



sanggupkah ku bertahan tanpamu di sampingku 
setelah kau memutuskan kita berpisah 
serasa seumur hidupku selalu denganmu
haruskah kurelakan, haruskah ku berjalan 
tapi bayang wajahmu selalu di anganku 
karena cinta yang dulu pernah kau beri 
takkan ku lupa untuk selamanya

cinta dan sakiti aku 
kalau itu dapat membawamu 
kembali ke pelukanku lagi 
aku rela memberi segalanya untukmu
malam yang dingin ini membuat ku menangis 
melihat gambar kita yang dulu bahagia 
kemana perginya masa indah itu 
tuhan tolong kembalikan kisahku

cinta aku, sakiti aku 
kalau itu dapat membawamu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan